Sivut

tiistai 29. maaliskuuta 2011

Värinmuuttaja

On ollu kyllä niin kiireistä aikaa! Liettuan matka häämöttää jo lähellä, tän viikon lauantai-yönä olisi tarkotus lähteä  kohti Helsinkiä, ja sieltä sitten Riikan kautta Liettuaan :) Se on semmonen koulun kautta järjestettävä vaihto-oppilas juttu. Vielä ei jännitä pahemmin, mut katotaan vaan niin perjantaina ja lauantaina oon ihan täpinöissäni!

Lisäksi musiikkiopisto on järjestäny mulle ihan kiitettävästi ohjelmaa! Eilen suoritin ensimmäisen tutkinnon Pop-Jazz laulusta. Eli siinä mä esitin 4 biisiä pienelle tuomaristolle bändin säestyksellä. Esitys meni omasta mielestä aikas hyvin, ei edes jännittäny. Siinä sitten menikin lähes koko päivä, illalla oli vielä konsertti jossa laulettiin Tapio Rautavaaran lauluja musaopiston porukalla.


Näitä esiintymiskeikkoja varten mä sitten päätin taas laittaa mun yhtä uutta suosikki-lakkaa, se ei ookkaan mikään tavallinen lakka ;) Joo nyt meni kyllä turhan salaperäiseksi.. Kyseessä on "Hot looks", väri 24, Shameless.



Mulla ei ollu sunnuntai-iltana kovin paljon aikaa, en kerinny mitään hienoa taiteilemaan. Joten päädyin tähän luotto-lakkaan, joka vaihtaa väriä kivasti eri valoissa. Ainakin mulle se näyttää välillä tumman vihreältä, välillä tumman siniseltä, joskus ihan vaan mustalta. Se on hauskaa, kun lakkaus sopii moniin eri vaatteisiin. Kameran salaman valossa väri on näköjään aika sinertävä, joten se värinmuutos ei niin pääse näkymään.
Lakka myös levittyy hyvin, ja maksoi jotain 2-3 euroa. Joten ihan hyvä ostos!

<3: Pihla