Sivut

maanantai 7. maaliskuuta 2011

Heipä hei

Täällä kirjoittelee ensimmäistä kertaa Pihla. Mun olis tarkoitus kirjoittaa kynsien lakkailusta, itse sanon että kynsitaiteesta kun kuulostaa hienommalta.. :) Mä olen tosi innoissani tästä blogin kirjoittamisesta, ja sen tekeminen parhaiden kavereiden kanssa ei oo ollenkaan huono idea!

Itse mä olen tällänen aika iloinen tyyppi. Mä tykkään nauraa ja riehua välillä, toisaalta joskus on vaan kiva löllöillä kotona yksin. Mä rakastan musiikkia ja laulua yli kaiken. Mä myös tykkään soittaa kitaraa ihan omaksi iloksi. Mä käyn siis laulutunneilla kerran viikossa, lisäksi käys sellasilla musiikin teoria-tunneilla.

Kynsiä mä rupesin lakkailemaan noin 2 vuotta sitten. Se ei ole kovin pitkä aika, mutta mua heti rupes kiinnostamaan hirmuisesti tää harrastus. Haluan vieläkin kokoajan oppia lisää ja kokeilla eri tekniikoita. Tulevaisuudessa mä aijon tehdä joitakin ohjeita, joissa vaihe vaiheelta neuvon miten koristella kynsiä. Sitten kerron erilaisista välineistä ja kynsilakoista. Voin jo tässä vaiheessa kertoa, että mä en ole niin kiinnostunut että onko mun käyttämät lakat mitään kalliita merkkituotteita. Mun mielestä laatu ja ulkonäkö ratkaisee, ja monet halpislakat on yhtä hyviä kun kalliimmatkin.

Loppuun kuvia missä näkyy muutamia kynsiä mitä olen viime kesän aikana ja nyt talvella tehnyt:




<3: Pihla