Sivut

maanantai 7. maaliskuuta 2011

Minä ja muoti


Minä

Eli minä olen siis Elisa ja harrastan kaikenlaista, mutta kirjoitanpa tänne nyt yhdestä suosikki harrastuksestani muodista aina sillointällöin. Esittelen omia mielipiteitäni muodista, muotiliikkeistä ja muodin uusista tuulahduksista sen verran kuin niistä tiedän. Minulla on kamera jota tulen käyttämään välillä, niinkuin suurin osa meistä muistakin varmasti aikoo lisätä kuvia harrastuksistaan ja mielipuuhistaan. Kerronpa hieman itsestäni: olen eläinrakas ja totta tosiaan kotoisin maalta. Katselen mielelläni ohjelmia ja rakastan muotiohjelmia, joitakin suomalaisia hyviä tv-sarjoja, amerikkalaista draamasarjaa Täydelliset naiset ja uniikkeja rikossarjoja kuten Hercule Poirot. Pidän myös brittiläisistä komediasarjoista kuten Vielä virtaa ja Pokka pitää.



Muodissa minua innoittaa Alexa Chung. Pidän myös Sarah Jessica Parkerin tyylistä jonka kuvittelen sopivan minulle sitten hänen ikäisenään.


  Tyylini on hieman maalaisromanttinen ja erilainen. Pidän myös väreistä ja hauskoista vaatteista. Asussa pitää olla jokin kommervenkki tai muu ajateltu asia ettei kokonaisuus ole liian yksinkertainen. Esimerkiksi jos sinulla on farkkuolo ja valkoinenpaitafiilis niin panosta asusteisiin. Hiuksiin voit laittaa suurehkon kukan nutturan juurelle tai kaulaa näyttävän somistuksen (huivi, koru tai muu vastaava). Mielikuvitus on hyvä apu vaateita kaapista valitessa.


Avuksi voi tehdä myös leikekirjan johon liimailee lehdistä asukokonaisuuksia ja jäljittelee niitä tai liimaa sisustuskuvia joista voi hyvin jäljitellä yhteensopivia värejä. Näin on helpompi keksiä aamuisin mitä pukee päällensä.







© Kodinapu.fi