Sivut

torstai 31. maaliskuuta 2011

Elokuvat, elokuvat, elokuvat..

Hei! Minä olen siis Sini ja olen tämmöinen kaikkien tietämä hölöttäjä. Aina on jotain sanottavaa jostakin, mutta se ei sitten ole varmaa, että onko se mitään järkevää... Mutta siis ajattelinpa kertoa vähän elokuvista, koska rakastan elokuvia. Odotan aina innolla uusia elokuvia ja oli elokuva sitten komedia, kauhu tai lässynlässyn rakkauselokuva, niin minä kyllä innostun sitä katsomaan!:D

Elokuvissa eniten kiinnitän huomiota näyttelijöihin, koska se kertoo jo paljon onko elokuva hyvä vai ei. Ja siis katon kyllä mitä vain elokuvia, mutta esim. kavereitten kaa on kaikkein parasta kattoa komeidioita, koska saa nauraa maha kippurassa. Ja myöhällä on jännittävää kattoa joku kauhuleffa, vaikka kylläkin monet mitä olen kattonu, on vaa naurattanu tai olen tylsistynyt...



Lempinäytelijäni on Heath Ledger, Keira Knightley, Johnny Depp ja uusi keneen ihastuin on The Social Networkin päänäyttelijä Jesse Eisenberg. Ja seuraavana tulee Gerard Butler, koska pidin siitä millainen se oli P.S I love you- elokuvassa, mutta on monia muitakin hyviä, että ei ole oikein ketään ketä oikeasti inhoisin.


Tässä vielä muutamia hyviä elokuvia mitä suosittelen: The Social Network, Ottolapsi, Orpokoti, P.S I love you, Paranormal Activity, Dead at the Funeral, Napapiirin sankarit, Kuudes aisti, The Dark Knight, Black Swan, King's speech, Los ojos de Julia(en ole nähny vielä kolmea edellistä, mutta tiedän et ne on hyviä).

Listailen tänne lisää elokuvia mitä tulee mieleen, kun nyt ei muistu enempää.

     -Sini