Sivut

lauantai 14. toukokuuta 2011

Suurin rakkaus

EUROVIISUT tulee tänään!! Ja oon niin innoissani kun vaan voi olla. En malta oottaa, ja oikeestaan oon tässä koko viikon hehkuttanu miten euroviisut tulee tänään :D
Suosikkimaita on mm. Unkari, Ukraina, Iso-britannia, Alankomaat ja Bulgaria. Harmi vaan kun noi kaks viimestä ei päässytkään finaaliin. Mä ihan rakastuin tohon Bulgarian kappaleeseen, mutta ei voi mitään.
Mä tietysti kannustan suomea kovasti, ja oon oppinu jopa tykkäämään siitä kappaleesta. Se on kivalla tavalla erilainen, ja semmonen herkkä biisi. Mutta, tämä riittää tästä aiheesta.

Oon tässä lähiaikoina tehny yhdet erilaisetkin kynnet kun nämä mistä on kuva tossa alapuolella. Mutta ne toiset kynnet oli aika hirveät.Oikeasti. Joten otin ne lähes heti pois, ja tein tämmöset Euroviisu (yllätys yllätys) aiheiset kynnet.


Tän lisäksi, tänään löysin aivan täydellisen mekon mun serkun häihin jotka on kesällä. Kyllä sitä etsittiinkin, ainakin 3 tuntia kunnes oikeanlainen löytyi. :) Mekko on vaalean beige tai roosa, ja siinä on päällä sellainen pitsivuori. Nyt vaan pitää syödä terveellisesti ja liikkua, että mahdun mekkoon vielä kesälomallakin! :)

<3: Pihla

Ei kommentteja: