Sivut

torstai 2. kesäkuuta 2011

fairytale

Noni,, heti kun kirjotin ton otsikon niin rupes soimaan pari vuotta vanha euroviisujen voittajalaulu päässä.  Mutta nyt aiheeseen...

Eli tänään meillä vietettiin mun myöhästyneitä synttäreitä. Oikea päivä oli jo kaks viikkoa sitten, mutta aikasemmin ei olla keritty ketään meille oikeen kutsua kahvittelemaan.
Mä sain ihan mukavasti rahaa lahjaks (mikä oli tosi nice) JA.... Kaksi uutta konad-laattaa! Nyt joku ajattelee et oon ihan pimee kun sekoan näin pahasti kahdesta pikku teräksen palasesta, mut, niitä on tosi ärsyttävä (ja kallis) tilata netistä. Joten olin tosi onnellinen kun mun sisko oli semmosia mulle ostanu Tallinnasta. Sain myös kaksi normaalia Konad-merkkistä kynsilakkaa, täytyy testata niitä pian ka kattoa että onko hyviä.

Tein tänään kolmet kynnet: Mun serkkujen äidille, ja mun kahdelle serkulle. Oli kuitenkin vähän kiire, joten unohtu ottaa kuvia. Mutta sitten äsken vieraiden lähdettyä tein itelle uuden konad-laatan avulla uudet kynnet. Näistä tulee mieleen keijukaiset tai joku prinsessa-satu :))

 Laatan numero on m50, kuviot on tehty valkoisella konad-lakalla, Pohjavärinä on Maybellinen forever strong "bubble gum" ja Wild and Crazyn "chunky chow". Päälle laitoin vielä ennen kuvioiden leimaamista kaksi kerrosta Miss Selenen vaaleanpunaista kimallelakkaa, värinumero165.
.. Ihanaa kun kesälomakin alkaa kohta, enää kaksi päivää "koulua", sekin vaan kirkossa käymistä ja kevätjuhlaa. Jeejee :)

♥: Pihla

Ei kommentteja: